Tematikus magazinok
a HVG Kiadó gondozásában.
A profiton túl is van élet.
Ott van csak igazán.
Ma már – ha hiszünk a haladó szellemű üzleti gondolkodóknak – kevés az,
ha vállalkozásunk, vállalatunk szép nyereséget garantál,
és viszonylag elég pénzt kereshetünk a munkánkkal.
A munkáltatói és munkavállalói márkaépítés korában egyre nagyobb szerep jut a társadalmilag felelős célok iránti elkötelezettségnek,
a szűkebb vagy tágabb környezetünkre gyakorolt pozitív hatásnak,
az egyes termékek vagy szolgáltatások előállítása közben alkalmazott környezetkímélő módszereknek.
Mert mindez szükséges is ahhoz, hogy ne csupán pénzkeresetként tekintsünk a munkánkra,
amivel naponta legalább nyolc órát eltöltünk, hanem általános jóllétünkhöz is hozzájáruljon.
Ahogy a szervezeti modellek is mindinkább az emberközpontúságot hangsúlyozzák,
személyes életünknek is egyre inkább természetes részévé válik,
hogy egy-egy számunkra fontos ügy vagy küldetés mellett tevékenyen is kiállunk.
Ahhoz, hogy akár már jövőre jobb világban élhessünk,
a kizárólag a saját hasznunkat hajhászó stratégiák helyett célszerű az
értékteremtést választanunk életünk minden területén.
Kellemes feltöltődést kívánunk!
Megrendelem
Kövessen minket a Facebookon is!
Míg a kilencvenes években a vállalkozó szót nagyjából az ügyeskedő csaló szinonimájaként értelmeztük, mára felismertük, hogy a vállalkozók fontos, aktív részesei társadalmunk szövetének. A socialfokus kollektíva azon munkálkodik, hogy jobban megértse az értéakteremtő cégek ismérveit, és terjessze a tudatos, közösségre ható vállalkozások fontosságának gondolatát.
Céljainkért hol többet, hol kevesebbet teszünk, ám a befektetett energiamennyiségtől függetlenül olykor nem haladunk a megvalósítással. Hét tipikus problémát és a hozzájuk kapcsolódó megoldási javaslatokat mutatunk be.
Az ismertség komoly felelősséggel jár, amit érdemes jól használni, nemes társadalmi célok szolgálatába állítani. Cikkünkben olyan ismert nők beszélnek számukra meghatározóan fontos társadalmi ügyekről, akik népszerűségük mellett sokszor aktív munkájukat, szervezőkapacitásukat is a szívügyük mellé állítják.
Új történetek mesélésének kényszere, a fairtrade csoki életképességének bizonyítása és a tradíciókon átlépés tűpontos víziója is lehet központi eleme a dizájnmenedzsmentnek. Meg sikeres vállalkozói történeteknek is.
Kiadó: HVG Kiadó Zrt.
1037 Budapest, Montevideo u. 14.
Telefon: 06 1 436 2000 Fax: 06 1 436 2014
Web: extra.hvg.hu, email: extra@hvg.hu
Felelős kiadó: Szauer Péter vezérigazgató
Lapigazgató: Budaházy Árpád
Főszerkesztő: Szörnyi Krisztina
Tervezőszerkesztő: Juhász Gábor Tamás cantinart.hu
Hirdetésfelvétel:
1037 Budapest, Montevideo u. 14.
Telefon: 06 1 436 2020, 06 1 436 2000,
Fax: 06 1 436 2089, email: hirdet@hvg.hu
Lapterjesztés: Tóbiás Andrea
E-mail: ugyfelszolgalat@hvg.hu
Megrendelhető: a kiadónál: 1300 Bp. 3., Pf. 20
1037 Budapest, Montevideo u. 14.
Megvásárolható: a hírlapárusoknál.
X
Kiadó: HVG Kiadó Zrt.
1037 Budapest, Montevideo u. 14.
Telefon: 06 1 436 2000 Fax: 06 1 436 2014
Web: extra.hvg.hu, email: extra@hvg.hu
Hirdetésfelvétel:
1037 Budapest, Montevideo u. 14.
Telefon: 06 1 436 2020, 06 1 436 2000,
Fax: 06 1 436 2089, email: hirdet@hvg.hu