Tematikus magazinok
a HVG Kiadó gondozásában.
Helló, hogy mi a valóság, arra aligha akad egyetlen, örök érvényű definíció. Sőt még arra sincs, hogyan tudjuk megismerni, feltérképezni. Sokszor az, amit érzünk, amiben hiszünk, netán az, amit szeretnénk, vagy a magunkénak tudunk. Előfordul, hogy a saját szemünknek sem hiszünk, vagy éppen fenntartások nélkül elfogadjuk azt, amit mások mutatnak, elhitetnek velünk. Olykor hajlamosak vagyunk mellőzni a józan eszünket, és átnézni a tények és a lényeg fölött. Pedig a valóságot mi magunk teremtjük meg pillanatról pillanatra, újra és újra.
Ajánlatunk
Kövessen minket a Facebookon is!
#likeagirl, #girlscan, #shedoesit – nem nagyon lehet már úgy kombinálni a hashtaget és a girl szót, hogy a végén ne egy létező médiakampányt kapjunk, amely a lányok és a nők erejét, bátorságát, kitartását magasztalja. Egyre több feminista üzenetet használ fel a reklám- és divatipar, a femvertising jelensége pedig elkerülhetetlenül felszínre hoz számos dilemmát a társadalmi felelősségvállalással, a feminizmus népszerűsítésével, de főként a hitelességgel kapcsolatban.
Mindössze kétszáz négyzetméteren legalább három sztorival találkozunk, amikor belépünk az ipari kapun. Az egykori politikus és ügyvéd felesége varrodát üzemeltetnek. a hely, ahol a legnagyobb magyar tervezők varratják a kollekcióik egy részét. És a munkahely, ahol a magyarok mellett egy mongol nő és egy menekült házaspár varr, egy cigány férfi pedig vasal.
20. századi jelenség a házasságra mint az igaz szerelem megpecsételésére gondolni, noha évszázadokon keresztül elsősorban gazdasági intézményként működött. Felkészülünk-e ma a házasság gazdasági aspektusaira is, vagy akkor eszmélünk, amikor a bíróságon már a vagyonmegosztás háborúját vívjuk?
Aokan tartanak, néhányan egyenesen rettegnek attól, milyen kép alakul ki róluk másokban. Szeretnék az irányításuk alá vonni és aktívan alakítani ezt a képet, a saját imidzsüket, amelyre az online világ különböző platformjai már minden igényt kielégítő lehetőségeket teremtenek. Közben sokan a rabjaivá válnak a róluk alkotott kép folyamatos tökéletesítésének.
Kiadó: HVG Kiadó Zrt.
1037 Budapest, Montevideo u. 14.
Telefon: 06 1 436 2000 Fax: 06 1 436 2014
Web: extra.hvg.hu, email: extra@hvg.hu
Felelős kiadó: Szauer Péter vezérigazgató
Lapigazgató: Budaházy Árpád
Főszerkesztő: Szörnyi Krisztina
Tervezőszerkesztő: Juhász Gábor Tamás cantinart.hu
Hirdetésfelvétel:
1037 Budapest, Montevideo u. 14.
Telefon: 06 1 436 2020, 06 1 436 2000,
Fax: 06 1 436 2089, email: hirdet@hvg.hu
Lapterjesztés: Tóbiás Andrea
E-mail: ugyfelszolgalat@hvg.hu
Megrendelhető: a kiadónál: 1300 Bp. 3., Pf. 20
1037 Budapest, Montevideo u. 14.
Megvásárolható: a hírlapárusoknál.
X
Kiadó: HVG Kiadó Zrt.
1037 Budapest, Montevideo u. 14.
Telefon: 06 1 436 2000 Fax: 06 1 436 2014
Web: extra.hvg.hu, email: extra@hvg.hu
Hirdetésfelvétel:
1037 Budapest, Montevideo u. 14.
Telefon: 06 1 436 2020, 06 1 436 2000,
Fax: 06 1 436 2089, email: hirdet@hvg.hu